השתלות שיניים בלייזר

• רוצה שיניים בריאות וחיוך יפה לכל החיים?
  • מעוניין לעבור השתלת שיניים בלייזר? אצל מומחה בעל שם?
  • מחפש טיפול יעיל, מהיר ומתקדם (ללא כאב)? השתלת שיניים ביום אחד?
שתלים דנטליים חוללו מהפכה אדירה בתחום של רפואת השיניים.
כיום יש באפשרותך לעבור
השתלת שיניים בלייזר - עם תוצאות מדהימות.
הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת טיפולים מהירים
ומוצלחים, ללא כאב - שיניים בריאות לכל החיים!

(פריסה ארצית)

>> כמה עולה השתלת שיניים? לחץ כאן למחירים

>> איזה סוגי שתלים דנטליים יש? מה הכי נפוץ? לחץ כאן למידע נוסף!

לייזר ברפואה

כאשר אנו מדברים על שימוש בלייזר ברפואה, אנו מתכוונים לקרן אור מרוכזת בעלת יתרונות רבים. קרן האור למעשה מחליפה את סכין הניתוחים הקונבנציונאלי בסכין חדיש אשר מאפשר חיתוך מדויק ובמקביל סגירה של כלי הדם אשר נפתחים במהלך החיתוך. כך נמנעים מדימום ולרוב אף נמנעים מסגירת החתך על ידי תפרים.

השתלת שיניים בלייזר

הטכנולוגיה כיום מאפשרת לבצע השתלות שיניים בלייזר אך באופן חלקי. בעזרת הלייזר ניתן לבצע חיתוך של הרקמה הרכה לחשיפת העצם, חשיפת שתלים והפסקת הדימום לאחר עקירה. בשיטה הותיקה, מעורב בתהליכים אלו כאב רב בדרך כלל, אך בעזרת הלייזר ניתן לבצעם ללא כאב ולעיתים אפילו ללא הרדמה. יתרון זה בהחלט קוסם לכל אלו אשר חרדים בעת טיפולי שיניים, ובצדק. כמו כן הלייזר הוא מכשיר יחסית שקט ולכן אינו צורם באוזן ואינו מלחיץ את המטופל.

חסכון בזמן יקר

בעוד שאנו מתפעלים מהעבודה שניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד, השתלות שיניים בלייזר יקצרו את התהליך עוד יותר. קרן הלייזר מבצעת כמה שלבים יחד בעת ההשתלה ולכן מקטינה את זמן הטיפול באופן משמעותי. כמו כן המטופל יכול כבר באותו יום של הטיפול לצאת מן המרפאה בתחושת נוחות מופלאה כיוון שהשתלת שיניים בלייזר מותירה את האזור ללא נפיחות, ללא דימומים וללא כאבים. בעתיד הקרוב יוכלו הרופאים לבצע את התהליך כולו בעזרת לייזר ואתם תוכלו ליהנות באופן מוחלט מיתרונותיו. הטכנולוגיה כבר קיימת אך החברות השונות עדיין נמצאות בתהליכי ביצוע ניסויים במכשור על מנת להבטיח את אמינותו.

מתעניין בהשתלת שיניים בלייזר? צוות המומחים של המרכז הישראלי לרפואת שיניים מתקדמת ישמחו לעמוד לשירותך בכל שאלה. השאר את פרטיך ואנו חזור אליך בהקדם.

השתלות שיניים בלייזר - למי מיועד הטיפול?

הטיפול מיועד לכל אחד הזקוק להשתלת שיניים, בתנאי שגילו מעל 18. השתלת שיניים בלייזר נועדה לתת מענה למצב של חוסר שיניים בפה. חוסר שיניים עלול להיגרם מעששת, מחלות חניכיים, פגיעה בעת תאונה, חוסר מולד של שיניים ועוד. מצב של חוסר שינים ברוב המקרים יוצר אי נעימות ומבוכה, ומשפיע רבות על התפקוד היום יומי ועל המצב הבריאותי של הלסת בפרט. ללא טיפול מקצועי עלולים להתפתח סיבוכים שונים אשר יפגעו בשיניים בריאות, לכן יש להגיע לייעוץ אצל רופא בדחיפות.

✔ ייעוץ חינם ללא התחייבות!
✔ מיטב המומחים ליד מקום מגוריך
✔ מחיר ללא תחרות (השוואת מחירים)
✔ ללא כאבים, הרדמה מלאה/חלקית
✔ החלמה מהירה במיוחד